New York

Har kommit hem från New York för en vecka sen, spenderade nio dagar i denna underbara stad!
Under dom dagar har jag shoppat ca 80 % av den vakna tiden. Kan inte förklara hur bra shoppingen är och självklart fick vi övervikt på vägen hem… lägger upp lite bilder istället för att skriva om det.


Första gången som jag åkte tunnelbana!
 Är fortfarande chockad över att jag och Ida tillslut hittade själva!


B&J… behöver jag säga mer? Dom hade till och med speciella glassaffärer med bara B&J.







Brooklyn bridge








Frihetsgudinnan



En kväll drack vi drinkar på 48:de våningen ! Självklart drack jag en cosmopolitan ;)





Otroligt häftigt att se New York på kvällen!











Pappa 50 år! :D

New York är en helt fantastiskt stad och jag tänker fara tillbaka någon gång! Finns flera bilder på fb, jag känner att jag inte orkar göra ett helseriöst inlägg just nu! Vad har jag mer hunnit göra då.. förra helgen var jag på inflyttningsfest hos Jonas som har skaffat hus och igår bjöd Bella på middag! Jättemysig kväll med mycket skratt och vin ( kanske lite för mycket vin, jobbade ju idag haha)

Detta var en KORT uppdatering om vad som har hänt under dom senaste veckorna. Nu ska jag ut och bubbla! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0