you make me feel like dirt!

Oooooj va duktig ja har varit idag! Haft engelska redovisning, engelska prov, NK läxa (gjorde däremot fel men nu är den gjord) och nästan gjort klart mitt projektarbete! Jag och Anna satt till kl 6 och ja fick veta att det blir ett MVG!:)

 

Sen stressade jag iväg på zumba. När ja kom hem har jag suttit me samhällsprovet som är imorn och även gjort klart den riktiga NK läxan. Nu ska ja duscha eftersom jag inte har hunnit de och sen blir de desperate! (självklart big brother efter de)




Kommentarer
Postat av: Terese

åh så fin bild :-D måste förövrigt ut och skaka rumpa nån helg!

2011-03-22 @ 22:25:18
URL: http://thisismylifebiiatches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0