saknar dig men hatar dig snälla väck mig ur mardrömmen

När jag kom hem igår kväll inta jag mig själv att det jag varit med om varit ett skämt. det var för abstrakt för mig att klara av, fick det att likna en dröm men så vaknade jag.

jag sitter nu och skiftar mellan tårar och ilska. Jag faller igen, har tappat mitt grepp och du var den som för ett litet tag låtit mig andas igen.

 

det var bara det här jag väntade på, men jag var dum trodde du var bättre än så.

visst du kan säga förlåt, men du sänkte ribban och du ångrar dig nu ? fan det skulle du tänkt på innan.

nu ser jag det vi har, slängas i avgrunden.

saknar dig men hatar dig snälla väck mig ur mardrömmen

 

 

jag, känner mig tom, lurad och nerslagen skulle kunna ta dig tillbaks men jag har svårt att förlåta.

 

det vi hade var vackert men du sabba det.

 
för ärligt jag är utmattad, och jag har vaknat till och fattar inte hur jag kunnat vara så blind, iskalla tårar hela natten igår, men om du är såhär säger jag tack och hejdå.

 

fast jag skiter i dig för jag förtjänar bättre. och jag hoppas du förstår vad skiten du gjorde gjorde, men sluta säg förlåt för du sliter ut ordet. /Rmk - Inga Tårar På Min Kind






Kommentarer
Postat av: Amanda

Hold up

Hold on

Don't be scared

You'll never change what's been and gone

May your smile (may your smile)

Shine on (shine on)

Don't be scared (don't be scared)

Your destiny may keep you warm



Cause all of the stars

Are fading away

Just try not to worry

You'll see them some day

Take what you need

and be on your way

and stop crying your heart out



http://www.youtube.com/watch?v=6QyVil0dwhk

:)

2011-03-16 @ 19:04:02
URL: http://herrkantarell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0