Ja vet.. fy på mej igen!

Sitter ute och bloggar eftersom de är super fint ute, Robin har nyss varit här och hämtat lite saker eftersom han ska sova hemma inatt. Fattar inte att jag fortfarande gråter när han ska fara =P

De känns jätte töntigt.. tror typ att han sak dö eller nå. Ajaa

 

Och sen har ju min lilla bella bus mus fyllt 18 =D ooj va hon är stor nu!

 

En annan sak som känns helt sjukt är att jag fyller 18 om 7 dar =D btw alla som hade tänkt köpa en bil till mej. Är gode säker på att Robin ska köpa en åt mej så prata me han innan så jag inte får flera av samma sort! :)



Som ni kanske redan vet så bor jag på färjvägen (alltså husen längst ner vid älven) och just nu är det ju gaaaanska högt vatten!!! Känns helt sick.. hoppas att det inte blir översvämning i år!

 

Sen har de som alla vet varit sjukt bra väder hela veckan vilket jag har utnyttjat! Har legat ute 3 dar! Ida låg ute i tre timmar och såg ut som bajs när hon kom in. Och vad blev jag?? RÖD och fick soleksem…

  

Nää nu ska jag göra klart alla läxor Pössheej

// har massa fräna bilder på älven men nu går de inte att lägga över dom.. GRRRR


Kommentarer
Postat av: Linnea

Som jag har längtat efter denna uppdatering! :D Såg att vattnet är uppe vid era stenar nu :O

2010-05-20 @ 20:49:05
URL: http://linneaaakerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0