tisdaaa

hej! asså ja hinner seriöst inte blogga!!!! tänkte slänga iväg ett kort innan jag ska fara. På lovet har de hänt ganska mycke. På lörda var jag me Bella, vi hade lite tråkigt så vi ringde till Ann och Mimmi som kom förbi :) / Robin kom sen på kvällen åxå.

Sen har jag varit och tränat hos Gabriella på hennes frisörsalong ( tränade till intagningsprovet som är snar)så nu kan ja klippa åxå! :)

Klippte faktiskt Robin här för nån dag sen. Tyckte de blev riktigt bra men han tyckte nog att det skulle vara lite kortare.

Sen for jag Robin Ida och Toffe och såg Alice i underlandet i 3D, den var sådär :S
Nu måste ja fara! ska lägga ut lite bilder sen :)

Pussheeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0