JAG KOM IN PÅ SKOLAN! :D

Av flera 100 sökande kom jag in på en av dom 21 platserna :D jag och mamma for till Övik i onsdas, sammanlagt tog det 10 timmar att åka, vi for halv 8 på morgonen och kom hem halv 1 på kvällen -.-

Först fick jag göra en intervju, sen ett personlighetstest och efter det kom själva ”provet” då dom ska se om man har handlag för att bli en bra frisör. Så jag fick klippa, göra en svin komplicerad fläta, permanenta och göra ett slags "färgprov" då jag skulle avgöra olika saker mm. Trodde verkligen inte att jag skulle komma in då hon berättade hur svårt det var att komma in och då tjejen som var före mig inte kom in!



Sen gick permanenten åt helvete! Men de var hennes fel =P vi hade inget att prata om så jag frågade:


– hur många går det på skolan?
- Vi handplockar 21 platser
- Okey.. är det många som söker då?
- Jaaa asså de är ju flera 100 stycken som söker per år. Då kan du börja :)

och efter det var det ju inte så lätt!!!



Sen fattade jag som aldrig att jag kom in från början eftersom hon sa de så konstigt.
- Just nu jobbar jag bara 30 % men när du kommer att gå här så kommer jag nog jobba heltid!
- Eeeeh.. vaa?
- Joo föresten grattis! Du har kommit in :)


Så hösten 1011 ska ja flytta till Övik ^^



Kommentarer
Postat av: Bella

DET GILLAS STARKT!! :D:D:D

Förutom att du flyttar, det suger ju lite... men inte mycket ;)

GRATTIS!

2010-03-26 @ 19:19:27
URL: http://gabriellavictoriagrahn.blogg.se/
Postat av: Linnea

Du är så himla duktig! <3 Visst får jag väl komma och hälsa på någon gång? :)

2010-03-28 @ 12:14:10
URL: http://linneaaakerstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis!!! :D

2010-03-29 @ 16:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0