Dina ögon har den där blicken som får mig att rysa..

Usch, hatar att ja har varit så dålig på att uppdatera.. men de har i alla fall inte hänt nå spec.

Igår kom Bella, Daelle och Robin. Ja och Bella gjorde nog världens godaste taco! ;)

Sen spelade vi med andra ord och poker, självklart ägde jag och Bella!

Sen var de tänkt att Daelle och Robin skulle sova över i min lilla dubbelsäng med de blidde inte.

Dom for till korsträsk stället :( men Robin kom i alla fall tillbaks efter ett tag :)

 

Idag har ja och Robin tagit de väääldigt lugnt! Vi har sett på film och ätit snask hela dan. Ikväll är han ute me sina kompisar så ja får sova själv ikväll igen. Vill bara att Robin ska komma och lägga sig hos mig..

 

Nu ska ja försöka sova.. Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv; men oj så bra! synd bara att den är slut på h&ms webbshop :/ får hoppas att den kommer till piteå! tur att du stöttar mig Emma <3 ;)

2010-02-01 @ 20:04:03
URL: http://linneaaakerstrom.blogg.se/
Postat av: Bella

Jaa, vi var på topp i fredags..

Först riktigt bra taco och sen utklassing i med andra ord ;)

2010-02-01 @ 21:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0