Sugar Scrub Strawberry

Har nyss tagit ett långt och varmt bad! Riktigt skönt :) peelade hela kroppen med min jordbubbsskrubb, hade hårinpackning och rakade även benen!! :O händer inte allt för ofta! ;p


Eftersom Robin slutar så sent och ska hem och hämta massa saker så bestämde vi att han ska sova hemma idag =/ känns lite tungt eftersom ja inte kommer hinna träffa han först på söndag... Men men de får gåå :)


synd för han att han inte hinner känna på mina ohåriga ben (känslan som han typ aldrig kännt förr)




Nuu ska jag måla tånaglarna! Pusselipuss



'
Btw min underbara socker skrubb borde alla ha!! lite svår att hitta dock =P
har för mej ett en liten burk kostar lite över 200 men de är de värt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0