Fyy på mej!

Var de 2 eller 3 veckor sen ja bloggade sist?? hmmm

fy på mej! Jag har:

  1. blivit blond igen ;D

  2. fått en hälinfektion

  3. haft as ont

  4. blivit bra igen

  5. sprungit

  6. fått förslitningsskador i musklerna -.-

  7. badat me tjejerna + Robin

  8. Grillat me tjejerna

  9. varit på världens sämsta praktik

  10. varit på världens bästa praktik

  11. fikat me Idaa

 

okey nu orkar ja inge mer!!! Men ja har i alla fall haft de jätte bra :)

Just nu sitter ja me en ansiktsmask :) jag och ida har mys kväll eller va man ska kalla de =P

imorn ska jag och Robin till farmor och farfar :) ska bli riktigt mysigt. Fick ett besök av Bella idag. Vilket var väldigt uppskattat! Har varit ensam hemma sen i måndag :( de suger som as! Nää nu måste jag tvätta bort ansiktsmasken

 

Pöss


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0