Suck!

ända sen ja kom hem har jag suttit me läxor eftersom jag har kommit efter liiiite... kring 8 orkade ja inte längre eftersom jag.. orkade helt inte mer.. fick värsta utbrottet. Jag orkar verkligen inte me Älvsbyn nå mer! Är så jävla less på folket här! En underbar vecka med underbart folk som är sociala och trevliga! Sen kommer man tillbak hit man fattar hur jävla instängda folk är, och fattar att jag verkligen inte har något liv.

jag fick känna på hur det var att ha ett liv i en vecka, så det är väl inte konstigt att man reagerar som man gör när man inser att jag ska leva i den här skiten ett tag till... nää ja saknar värmen, polen. Jag saknar Bella, Elin, Anton, Johan, Tomas, Erik och ALLA som jag lärde känna där borta! Ja saknar festerna på kvällarna, dom oväntade besöken av hoppande människor i våran säng mitt i natten.. nä nu får ja ge mej! De blir inte bättre för att ja längtar tillbak... även om jag gör det :(

Och sen är min jätte stora chokladkaka som ja fick av mamma igår slut.. fattar lix inte vem som har ätit upp den.. host host.. sen är ja sugen på glass så ja kan dö men allt här i älvsbyn har stängt så mamma kan inte fara och köpa nån... och ja jag har en dålig vecka! HATAR DE ÅXÅ... ja ska fan inte fara på skolan imorgon!





Jaaa ja råkade ha nå kladd på.. kameran men ja såg de inte dåå


Kommentarer
Postat av: amanda

du listade precis upp de anledningar till att jag inte stannade kvar i Älvsbyn ;)

Det är ju dock tur att Gab och du finns här, annars hade älvsbyn varit helt ovärt! <3

2009-09-03 @ 16:32:31
URL: http://herrkantarell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0