Onsdaaa

Idag har det inte hänt så mycke.. Bella har lagt över Cypern bilderna. Så snart kommer uppdateringen därifrån =D

 

Så någon dagar kommer nog upp idag. Men jag orkar nog inte skriva om hela veckan...

 

igår hade vi ca 3 timmars hål så vi for hem till Bella och såg på en film. Det blidde fragile. Har redan sett den förut men den är riktigt bra!

 

Sen när vi kom tillbaks till skolan råkade Bella tappa börsen på golvet. Rent reflexmässigt hoppar hon på mej och båda landar på golvet med en smäll.. bara för att jag inte skulle se hennes id kort. Haha ja hon är ju för söt!

 

Idag när vi var på skoljoggen cyklade det en tant förbi mej och Bella, hon stannade och sa

”det var då vackra flickor! Ni har verkligen en framtid” de var så himla gulligt!

 

Sen när vi slutade for vi till Piteå och shoppade :)

jag hittade en tröja, ett par jeans, en hårfläta, örhängen och underkläder. Såg även Robert :)

 

Nu ska jag duscha! Lägger kanske ut nå bilder på de imorgon :)

btw... NEJ Jens ja tänker inte adda dej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0