ja har skaffat facebook :O de trodde ni inte

Idag vaknade jag kring 9.. fatta! Helt sjukt och ändå somna ja kanske kring 2. läste i alla fall klart twilight boken. Gaaaah va bra den var asså!!!

 

sen for jag och Bella till Idas lägenhet och såg på en sjuukt dålig film! Sen for Bella hem medans jag och Ida for hem till oss och åt och ja sen har det väl inte hänt så mycke mer idag =P

och sen eftersom jag har varit så duktig och typ pluggat varje dag sen jag kom hem så ligger jag typ inte efter längre =D


Kommentarer
Postat av: Tomjon

va har du inte facebook? tänker mig dig som en som skaffa det först

2009-09-07 @ 20:39:45
Postat av: Jens

ADDA ADDA ADDA MIIIG!

2009-09-08 @ 13:55:23
Postat av: A

Dåligt med uppdateringar du darl!

2009-09-09 @ 20:25:14
URL: http://herrkantarell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0