uppdatering..

Heej då var de väl typ 3 dagar sen ja skrev eller nå?
I tisdags var jag och såg hockey i Luleå. Vi for till Lule och åt och efter det träffade vi Micke och Viktor som vi åkte in med till själva ”hockeyn”.. märks det att jag inte är nån hockey människa? ;)


Som tur var vann då Lule med 2-0
Sen i onsdags var jag och Bella och fikade eftersom vi hade ca 2 timmars hål och igår var vi på stan.



Hittade 2 linnen, en stickad kofta och en.. ja va ska man kalla det :P typ en tröja?? sen fick ja typ damp igår eftersom min platttång är cp och sen så går den typ inte att locka med! Men när ja kom hem så låg det ett paket på min säng från mamma och pappa. Det var en icurl som jag har velat ha aslänge!

 

ikväll vet ja inte riktigt va ja ska göra. Har fått ett erbjudande att komma och se hockey, men jag vet inte :P är ju inte så intresseras av hockey, och sen är ja för feg för att fara själv till en person som jag har träffat en gång. Men man vet aldrig, de kanske blir? Ska försöka får dom att hitta nå nå annat än att se på hockey men det verkar ganska värdelöst att ens försöka :P

 

 


Kommentarer
Postat av: Mandy

Uppdatera mera! :)

2009-10-02 @ 20:40:52
URL: http://herrkantarell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0