Onsda :)

Ligger här i soffan med 2 duntäcken och massa kuddar (Y)

igår var vi på.. ja va ska man kalla de? =P aa vi var typ ute och tältade och grillade och paddlade och grillade ännu mer. Eftersom stället vi var på var jätte skabbigt for vi till min stuga sen på kvällen och sov där :) jag och Terese sov inne eftersom det var ca 50 grader minus ute. Men Bella och Ann sov ute hela natten!

 

Kvällen spenderades med att vara rädda för att en kille kring 21 års åldern som inte kunde prata rent eller var helt 100% skulle komma och våldta eller mörda oss. Jag och Bella satt helt seriöst med knivar ifall han skulle komma... som tur var gjorde han inte det ;)

 

Jag och Terese fuskade ganska mycke.. vi bastade på kvällen och tände massa ljus och myste!

Sen tidigt på morgonen vaknade jag av att det snöade, och av att ann och bella knackade på. Sen så packade vi ihop och for hem.


 

Såååå söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0