KIIIZZEEEE

Idag har jag varit i Luleå med familjen. Hittade massa skit, allt från en matta till ett rött läppstift. Sen när vi kom hem for jag och Ida och tittade på en katt. Vi for halv 5 eftersom vi skulle vara där 5 (vi visste inte riktigt vars det var)

klockan fem var vi på en gård som var öde! Så JAG fick ringa och fråga efter vägbeskrivning eftersom inte Ida vågade (suck) de var då en jävla tjorvig vägbeskrivning dit!

 

Jag: jaha.. de var nog höger här?

Ida: men du sa ju nyss vänster?

Jag:... juste.. de gjorde jag ju...

 

aaa... kring halv sex tiden var vi då framme i alla fall.

Katten var as söt så hon tog den direkt! Så hela kvällen har jag tillbringa i idas lägenhet. Ska nog skippa min sovmorgon och mysa me den istället eftersom Ida börjar 7. tycker det är lite onödigt att den ska va ensam i så pass många timmar ;)

 

nu ska jag duscha!! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0