MåndaaaAAAH

Det känns som att det har hänt jätte mycke i veckan som jag inte har hunnit skriva om ! I typ.. onsdags eller torsdags fick jag typ nån cp magsjuka. Skakade hela natten så Robin fick sitta upp åxå lutade jag mej mot han. Har fortfarande dåligt samvete för att han inte fick sova nå den kvällen :(

 

Sen på fredan så fyllde Jonas 30 år, grattis till han. Vi for dit ett tag och fikade, mamma fick bland annat en såg i huvudet eftersom det var massa massa barn över allt. Sen skulle Robin komma kring 12 – 1 och sova hos mej eftersom han skulle till nån Dennis som bodde nära. 3 kom han i alla fall.. Var gode sur på han hela natt


På lördan for mamma och pappa till Stefans och Ulrikas stuga, så jag hade huset själv. Toffe och Robin gjorde midda, det var jätte gott om man bortsåg från att det var blod i kycklingen =)

Sen badade vi spabad och efter det for vi till Daelle. När vi skulle fara hem fick vi vänta på taxin i typ 45 minuter! Var äckligt trött när vi kom hem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0