Löörda

Nu är ja inte blond längre.. va de är för nån färg kan ja dock inte säga. Men typ grå/grön/brun. Nää ja skojja.. Typ... Men men de vart lite mörkare än vad det var innan :)

Idag har jag renbäddat! Usch va jobbigt det var.. jag har också varit och köpt lite mys till ikväll och väntar på att Robin ska komma :)

 

Btw fattade typ inte kommentaren men jag svarar nej på den =P

igår var jag på stan. Hittade 3 klänningar, en jacka, hårfärg, nagellack en kofta och lite andra saker.

Nu ska jag gå och renbädda.. jaa ja vet. Men ja är inte riktigt klar än och jag har faktiskt en dubbelsäng så de tar ganska lång tid.

 

eftersom det är lörda idag så lägger jag ut en bild på Robin ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0