Hos Terese

Hej idag har jag tränat SJUKT mycke! Först hade vi idrott och efter det slutade vi. Så jag och Therese for och solade. Skööönt ^^ sen for jag hem och duschade och pratade lite me mamma. Kring 1 for jag då hem till Terese i Vidsel. Asså de känns seriöst som att jag är på landet ;P de är så mysigt ^^


Jaaa men i alla fall. Sen har vi gått 3 gånger till lca (eftersom Therese tjorvade till allt haha) sen har det hänt nå idag =D Therese skulle laga mat idag eftersom ingen va hemma.. och jag har öppnat en majsburk för första gången i mitt liv =) heelt själv till och med! (lägger ut bilder på hur man gör sen)


Sen har vi hoppat studsmatta. 5 minuter = jogga i en kvart (Y) as as..

snart ska vi nog he på en ansiktsmask eftersom både jag och Terese håller att få en finne på exakt samma plats.. Om ni ville veta =P

Aaaaja nu ska jag gå och vara social me Therese.. SKOJAAAA ;P



1) så här ser då burken ut



2) Sen drar man upp den där lilla saken och öppnar den liiite



3) Sen låter man den rinna av litegran (upp och ner asså)



4) sen drar man upp hela locket

De va väl bra gjort av mej? =D


Kommentarer
Postat av: G

Livet kan vara svårt i bland:)

2009-05-15 @ 12:15:38
URL: http://gaaaabbiiiispage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0