sorry seems to be the hardest word

Heej som ni ser så blev det inge två dagars =/ men det räckte med en! Jag tyckte att det var jätte jätte kul i alla fall. En del missförstånd men.


Vi började med att grilla hos Timmy. Robert brände sönder köttet så Terese fick ta över. Förlåt Robert men.. Teres var mycke bättre på att grilla =P


sen satt vi och pratade lite medans Timmy och Tim plockade undan ;) efter det skulle vi fara till Niklas som skulle ha nån stor fest hemma hos han. Så vi for dit och det var gaaaaanska mycke folk =P


sen träffade jag min pojkvän Robin.. hahaha skoojaaaa =P men de va ganska kul för vi lurade typ alla där borta att vi hade varit tillsammans i typ 3 år och det värsta var att alla gick på de! I alla fall hans kompisar. Ganska hemskt egentligen =S


Sen sjöng vi singstar. Jag vann över Robin även där men Mattias råkade typ dra ut sladden just i slutet men ja vet att ja vann i alla fall ;)


sen vet jag inte vad som hände. Men allt blev fel. Så vi for hem till Timmy. Kunde inte somna på kvällen. Men kring 5-6 tror jag att jag somnade i alla fall. Sen på morgonen for jag hem..


Btw våran nya bil är jätte fin! Älskar den ;) haha ska snart fara till min älskling och bara chilla. Det känns som att det är precis de jag behöver! Aja ska göra mej klar nu Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0