Sönda

Heeej ja vet, kass uppdatering men jag har haft andra saker att göra.. haha. I fredas for jag och Linnea till Piteå och var med några kompisar. Riktigt kul! Stannade där tills på lörda. När jag kom hem sov jag några timmar eftersom vi bara sov fyra eller fem timmar. Sen ringde Amanda och väckte mej. Lite senare for jag till Bella och grillade (Bella grillade) haha..

Sen såg vi en ganska läskig film. Och sen såg vi sex and the city. Nu sitter jag här och försöker övertala Amanda att komma hit. Men de går inte så braaa /=

Nu orkar ja inte skriva nå meeer Pusselipuss



- Amanda: Nej Emma! INTE bh-bandet!





- Bella: okey. Emma tyckte inte det var gott

Jag: Joo men.. de va.. gott..

Amanda: Men Gab. hon har ju faktiskt ätit ganska bra..

Jag: varför känns det som att jag är 5 igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0