Sommar!!!

Idag har de varit sjukt varmt (eller som jag har börja säga, sick) i alla fall. Vaknade kring 12 eftersom ja kom hem kring halv 2 igår. Så dirr när ja vaknade la jag och Ida oss och pressade på stutsmattan. Sen skulle vi bara gå in och dricka nå och när vi kommer tillbaks så har kuddarna blåst bort! Och de hemskaste var att jag hade min puss och kram kudde som jag fått av Amanda :`(


Sen for jag och lunchade med Amanda och Bella, sen så for vi och "badade" i älven.

ingen av oss hade med sej oss badkläder men alla hade på sej shorts så vi gick ut en bit

Helt sickt kallt! Efter det for jag hem igen, Emil våran "lilla"granne var på besök. Gaaah han är så sjukt söt! I alla fall sen har jag och Ida dragit raggen typ 100 varv. Vi for även och köpte mjukglass och snart ska vi äta. Får se vad vi ska hitta på ikväll men vi funderar på att fara till storforsen ;) har fortfarande dåligt samvete för de där med David.. Han hade ju ringt runt i hela Älvsbyn bara för att få tag i mej!! huvva. Nä men nu ska jag duscha PUSS





De har blåst sjukt mycke heela dan! ( Bella och jag )

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Det var ju inte så varmt i vattnet, men då fötterna hade domnat bort så var det ju skönt:)

2009-05-31 @ 21:59:08
URL: http://gaaaabbiiiispage.blogg.se/
Postat av: Amanda

Mysbild! :)

2009-05-31 @ 23:10:56
URL: http://herrkantarell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0