Rubrik

Asså de känns som att ingen lyssnar.. Även om alla säger "självklart ring om du vill prata" så är det ändå ingen som bryr sej eller lyssnar. =/

det brukar alltid börja bra men efter en halv minut "jaha okey men vet du va jag har.. " och sen pratar vi om något helt annat.

Jag och mamma pratat om allt men.. endel saker behöver hon inte veta /=

förlåt men ja blir så less.. Jag vet att jag inte själv är nå bra på att lyssna men ja behöver verkligen prata me nån!!!


Aaaja läste nyss en rolig sak på en blogg:


-ska vi leka doktor?
-vadå?
-ja, du är sjuk där säger vi,
så ska jag undersöka dig..
dra ner brallorna då
-dra ner brallorna själv
-ja, om jag får se din så får du se min
-jag måste nog gå hem och äta
-äta?
hur kan du tänka på mat
när jag skall göra mitt livs första sexuella erfarenhet?


Kommentarer
Postat av: Amanda/Gluffis/Halvan/Herrkantarell

PUSS!

2009-05-07 @ 22:41:37
URL: http://herrkantarell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0