Rubrik??

Heej igår var det jätte mysigt! För alla som undrar vem de var som jag träffade så var det Amanda.. HAHAHAHAHA ja ville bara se hur ni skulle reagera.. Nää men Amanda kom i alla fall förbi igår och vi hade våran lilla "dejt". Vi åt glass, godis och chips.. ja veeeet men vi struntade i fett igår helt enkelt.. och sen så hoppade vi faktiskt stutsmatta. Och om man hoppar i 10 min så är det som att jogga i en halvtimma. I alla fall. Och sen så låg vi bara och myste.


Idag vaknade jag halv 1 och har pluggat tills dess. Har hunnit skriva 7 sidor på min Bkf rapport eller va man ska kalla den =P hoppas verkligen jag får bra betyg på den. Är i alla fall nöjd =)


Joooo ja fick MVG på min krissaga =D De va himla kul de åxå =P

Och sen idag fick jag reda på att samma dag som jag ska vara hårmodell för Frida ska min favorit släkting ha dop som jag jätte gärna vill fara på i A-jaur. Så jag ringde och sa att jag inte kunde ställa upp =/ men hon har en lilla syster som jätte gärna ställer upp så allt blev i alla fall braa =D


Nu ska jag duscha. De kommer snart hit lite folk som ska äta middag med oss =) trevligt trevligt


Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0