Ny släkt idag :D

Heeej har typ pluggat hela dan idag /= har bkf prov och en ganska stor inlämning som ska in imorgon. Börjar snart bli klar som tur är! Ikväll har jag färgat håret =D det blidde ganska bra faktiskt. De var ju meningen att de skulle bli ljusbrunt men de blev bara liite lite mörkare än vad det var innan.


Nu ska jag duscha och sen se va ja ska ha på mej imorgon. Va ska ja ha? Klänning eller kjol...

De blidde en ganska dålig bild bakifrån. Jag har längre hår (tyckte det såg så kort ut)


Kommentarer
Postat av: Robert

DE ÄR JU BLONT!!!

2009-05-11 @ 00:05:42
URL: http://colaifiket.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ville bara påpeka att du var utloggad då jag loggade ut.

2009-05-11 @ 09:14:40
Postat av: G

vad kul att du blev nöjd så att du inte grinade nått:)

Det vart fint:) Hejsvejs!

2009-05-11 @ 10:29:28
URL: http://gaaaabbiiiispage.blogg.se/
Postat av: Linnea

snyggt emma! vi får ta och träffas nån dag :)

2009-05-11 @ 15:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0