I Forgive You?

Idag började jag 8.10 (jobbigt efter 5 dagars sovmorgon eftersom vi har så slappt schema) Mamma försökte väcka mej 100 gången men jag tänkte att ja kulle sova till halv 8 om ja skippade frukosten. Aja ja klev i alla fall upp. Sminkade, klädde på mej fixade håret och plötsligt var klockan 10 i. Så ja skulle just fara men då kom ja på att jag hade idrott (hade inte packat ) men som tur var så hade mamma redan packat (jaa ja vet va alla tänker och ja mamma packar oftast) Sen när ja kom fram bytte jag om för att ha idrott. Hade basket idag. De va faktiskt jätte kul! Gjorde typ as många mål för ovanlighetens skull =D


Sen fick jag veta att jag fick MVG på min prao rapport =D jätte nöjd eftersom det var ett ganska stort arbete!


Sen hade vi 2 lektioner till och sen slutade jag. Jag har haft dåligt samvete för att jag aldrig gör någonting på min fritid. De enda jag gör är typ.. sitta framför datorn och spelar piano. Så ja frågade vad Mimmi skulle göra och för ovanlighetens skull skulle hon skulle baka ;) så då tänkt jag att ja ska faan åxå göra de och ja gjorde de åxå =D helt stolt! Är dock inte fikasugen så ja har faktiskt inte smakar än.. men de kommer väl snart om ja känner mej själv rätt ^^


Kommentarer
Postat av: G

Bra jobbat med MVG!! :)

2009-05-06 @ 10:57:35
URL: http://gaaaabbiiiispage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0