Hahahha

Heeej idag slutade jag halv 12 och är ledig hela veckan nu. Skönt! Idag har jag inte gjort så mycke.. Som vanligt. Funderar på att va me Bella imorgon om hon nu vill de :)

igår var for jag och Amanda till henne eftersom hon fyllde 17 igår =D grattis igen!

De va typ sjukt bra väder så vi for och gungade. Sååå sommar! Nää men nu känns det verkligen som att de typ är sommar...



hahaha sitter och skriver med Amanda och David ( David kommer typ från Stockholm)


Amanda : He jer nalta kallt jenna upp idag. Eller va tyck du Emma?


Jag: Eeee... ja tycker de e ganska varmt


David :Vad betydde det?


Jag: Men typ de är lite kallt här uppe idag


David: Hon snacka ju om nån Jenna?


Amanda : HAHAHAHA Jenna = här


Jag: JA DÖÖÖR hahahahahahha


Amanda: Jag är hungrig


David: en kaka kanske?


Amanda: Hell no! Not those killer-cookies again!

"Please don't eat my bananas" NÄHÄ?! DÅ ÄTER JAG VÄL DIG DÅ DIN LILLA JÄVLA APJÄVEL


David :Emma ...hon skrämmer mej


Kommentarer
Postat av: Terese

haha ;) glöm nu inte partykläderna (A)

2009-05-21 @ 19:24:20
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: amanda

Jag är en väldigt skrämmade person, helt enkelt. Finns nog inte mycket att göra åt antar jag.

2009-05-23 @ 15:09:50
URL: http://herrkantarell.blogspot.com
Postat av: amanda

Dåligt med uppdateringar ju :(

2009-05-24 @ 12:42:33
URL: http://herrkantarell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0