Borde jag vara lycklig nu?


"Ibland undrar jag ifall du brukar tänka på mig. Om jag någon gång ibland dyker upp i ditt huvud. Jag vet inte varför jag vill att du ska tycka om mig. Jag känner inte dig. Men du känns bara helt rätt för mig, I can´t explain it.. kvinnlig intuition?

Jag tänker inte på dig lika ofta nu. Förut tänkte jag på dig 24/7. Jag mådde bra av att tänka på dig. Men nu är den min "plikt" att tänka på någon annan. Jovisst gör jag det också, men det känns inte likadant som när jag tänkte på dig.. :/

Att tycka om någon och att vara besatt av någon, det är två olika saker.
Fan vad patetisk jag är. Att inte tala om EGOISTISK.

Borde jag vara lycklig nu? "


(Det är inte jag som har skrivit original inlägget)


Kommentarer
Postat av: Timmy

hur ärE`?

2009-05-04 @ 17:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0