3 dagar kvaaar =D

Ikväll for jag och kollade på fotboll med Amanda och Bella. Gode så tråkigt /= och efter de for vi och solade. Amanda hade typ aldrig gjort de förr så jag visade hur man gjorde. Eftersom det var Amanda första gång så stannade jag kvar i rummet och pratade me henne medan hon solade. Efter ett tag knackade Bella på dörren och sa att allt vi sa hördes =S

och det var kanske lite opassande saker för att vara ett offentligt ställe (Min och Amandas snusk humor) moahahaha.


Sen har jag inte gjort så mycket mer ikväll.. Jooo Ida har bestämt sej. Så nu ska hon flytta hemifrån. Ändå lite tråkigt men skööönt på ett sätt! Aaja nu ska jag gå och skölja av min ansiktsmask Puss puss


/ bara 3 dagar kvar nu =D


Kommentarer
Postat av: Terese

men varför stannade du inte bara då? :S kom mitt namn upp förre gången förresten? för det stod inge namn nu när jag skulle skriva kommentaren :S så tänkte om det inte gjorde det sist heller :S

2009-05-24 @ 23:21:00
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Tre dagar till vad? :)



2009-05-24 @ 23:36:43
URL: http://gaaaabbiiiispage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0