guuuult

Hej, just nu känns mitt liv förjävligt! Bara för ett dygn var det heelt perfekt! De var ju planerat att jag och Terese först skulle till Luleå (för ja har en make up tid) och efter de fara och festa i Piteå. Men nu visade det sig att Robert har fått halsfluss, (ggggr på dej!!) och Timmy skulle höra me några andra men hade tydligen inge numret till dom... och jaa de va massa skit men de blide då inge :(


Och sen så har jag ÄNTLIGEN slingat håret.... men de är jätte jätte ljust.. eller gul/orange. Ja de ser då förjävligt ut i alla fall. Så på ett sätt var de då bra att de inte blev nå...


så jag har piss-gult hår och inget att göra imorgon. så där ett tag var jag helt inne på att strunt i allt. Skita i att fara på make up store (men de kändes lite onödigt eftersom jag har väntat så länge på en tid, de är typ jääääätte lång kö) men ja och Terese skiter i Piteå och far in och äter i Luleå alla fall ^^ de kommer nog bli mysigt.


Näää nu ska ja gå och dö.. syns inte pusshejs ♥


2 bilder på mitt gula hår ( den andra bilden vart lite konstig.. de är inte så "vitt" längst upp utan de är spotlights i taket som gör de ;P)


Kommentarer
Postat av: Terese

men lilla gumman inte ska du dööö, isf fall jag, men fan inte du! pusspuss ;)

2009-03-06 @ 19:00:53
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0