Make Up Store

Hej, idag har jag varit på make up kurs. Jag vart faktiskt jätte nöjd! Det här var femte gången och det här var typ första gången jag vart nöjd.


Hon gjorde en brun/guldig sotning. Jag har typ isblå ögon, och efter sminkningen såg dom ännu blåare ut eftersom brunt framhäver blått. Så de blidde faktiskt lite läskigt =/


Jag köpte nästan allt smink som hon använde på mej, men jag hade redan det mesta hemma som hon använde. Men det blidde en fast brun ögonskugga, en "dust" brun/guld/glittrig ögonskugga, en brun kajal och en "ögonbryns trimmer" sammanlagt gick det på typ 650 kr. men det var helt klart värt de!


Sen for Terese till Piteå och ja for hem till Ä- byn. Här hemma har jag väl inte gjort nå speciellt. Typ tråkat :/ men men så kan de va ^^


Terese klagar typ hela tiden på att jag suger på picasa 3. Men kan du göra en bild svartvit?? HAHAH tror inte de... men ja lärde mej de idag =D heeeelt stolt






Nu blidde de jätte dåliga bilder. Men sminkningen har varit mycke starkare men de har som farit bort =/ och den sista bilden är lite pixlig. men ja klarade de i alla fall ^^

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Härlig blogg där ;) :)

2009-03-07 @ 12:15:36
URL: http://vanesso.blogg.se/
Postat av: Jönsson

ser ju ut som om det blev bra ^^

2009-03-07 @ 16:17:14
Postat av: Terese

asså det blidde sjukt snyggt! jaa men det är ju fan tragiskt att det är så dyrt :( annars hade man ju typ köpt hela affären haha. Jaaa om nån har något att dö för så äre då jag! Om du inte är nöjd med håret så går det ju att fixa :)



pussälsk! <3

2009-03-07 @ 18:50:25
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Min lilla älsklings fjortis! <3

2009-03-08 @ 14:17:25
URL: http://herrkantarell.blogspot.com
Postat av: Amanda

Var nu snäll och berätta varför jag ska infinna mig vid busstationen 15:50 imorgon och varför du ringde till min mamma ?

2009-03-08 @ 22:00:53
URL: http://herrkantarell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0