Nytt

Heej såg nyss att inlägget som jag skrivit tidigare idag inte har kommit in så ja måste skriva om allt.. jaja så kan de va ^^ för första gången kom jag ihåg att ta me mej nå kläder som Terese ska låna till helgen. De blev jätte fint ^^ men de kommer nog se lite konstigt ut för vi ska typ ha på oss samma saker =P ja ska ha en svart vipp-kjol, teres ska ha en likadan fast i vitt. Ja ska ha en vit body under Terese ska ha en svart, ja ska ha vits skor Terese ska ha svarta plus att båda har vita jackor. Men de blir säkert kul ;) hoppas verkligen de blir nånting till helgen!


Btw Terese ja tar D**** så får du ta F****** eller nån ;) haha nää ja skoja bara ^^ kanske...

Ååååå Timmy är så sur på dej! Ja har börjat lyssna på "inga tårar på min kind" den är så beroendeframkallande...


igårkväll och idag har jag märkt allt mitt smink och rensat bort ca 3 kg =P Nää men ja tog bort allt ja inte använder. Sen kom ja på att nån kanske ville ha de för de är ju Make Up smink som är jätte dyrt och oanvänt.. men nu är de ju försent.






Asså de är mycke snyggare irl!

Men de är så perfekt för jag har min jätte stora spegel (där jag sminkar mej) alldeles brevid skåpet som jag har sminket i så nu slipper jag leta efter allt i smikväskan eftersom jag har allt framme. Jätte smart!

Sen kanske ni undrar varför ja hede in den första bilden eftersom den inte ens passar in men de är tre hårprodukter från Bad head som jag inte skulle klara mig utan! + att alla luktar jätte gott!

Nu ska ja vara social me min familj Puss Puss <33


Kommentarer
Postat av: timmy

åååå Timmy är så sur på dej! vad dillar du om? :O :S

2009-03-31 @ 19:53:21
Postat av: Fulingen

Och du hade ingen tanke att ge sminket till lilla skabbiga mig, så jag kan sluta skämmas för mitt utseende.. ?



;)

2009-03-31 @ 20:22:34
URL: http://herrkantarell.blogspot.com
Postat av: Anonym

MEN DITT PUCKO JAG SA JU ATT DU INTE FICK SLÄNGA NÅ NÄR DU RENSADE :(:(

2009-03-31 @ 20:50:35
Postat av: Terese

den var från mej, var lite för snabb med att skicka (A)

2009-03-31 @ 20:51:45
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: Jönsson

kan it ha varit billigt att köpa allt deta...

2009-03-31 @ 21:07:33
Postat av: raquel

åh, love it!

2009-03-31 @ 22:32:52
URL: http://raquel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0