Fuck You Very Much

Heej Amanda ja vill bara säga att nu har jag bytt lösen!! så de så..

I alla fall i morse var de jätte stressigt! Ja hade sovmorgon till 25 över 9 så mamma skulle komma hem och hämta mej kring typ 9 nån gång. Vaknade i alla fall typ 8 eller nå. Sen såg jag att Ida hade tagit min tröja som ja skulle ha idag. Så ja blidde typ jätte arg!! men då tänkte ja att då tar ja fan nå av henne! Så ja skulle ha min svarta vipp kjol men tror ni ja hittar hennes body som man ska ha under den ?? NÄ de är klart att ja inte gör de så ja börjar typ slita ut alla hennes kläder på golvet men ja hittar den ändå inte. Men då kom ja på att den kanske är i hennes klännings skåp men då är den lika full så ja börjar tömma den åxå men ja hitta den inte! Och plötsligt var klockan halv 9.

Så ja fick ta min andra svart kjol! Sen gjorde ja mej klar. Sen kom mamma och hämtade mej. Sen på skolan var jag typ sur hela dan. Sen när Ida kom och hämtade mej efter skolan så såg jag att hon inte hade mitt linne.. men ändåå.


Sen har jag typ fått cancer eller nå för ja har typ börjat tappa hår utav bara helvete! De ligger typ hårbollar över allt här hemma.. huvva!

En lite låt från mej till er (ni vet vilka ni är!!)
Btw killar som säger att tjejer är komplicerade.. HAHAHA
förlåååt men ja är så sur!


Kommentarer
Postat av: Mandy

Men Emma, lyssna på texten i låten om du ska dedikera den till någon, för den passar inte alls in på mig, jag är varken trångsynt eller homofob!

Titeln kanske verkar passande, men inte innehållet. ;)

2009-03-16 @ 18:18:39
URL: http://herrkantarell.blogspot.com
Postat av: Jönsson

^^ tjejer e från en helt annan planet

2009-03-16 @ 18:57:52
Postat av: Terese

jag <3 dej fast du är liiiiite sur ibland, men så är det vissa veckor ;)



pusspuss

2009-03-16 @ 19:37:30
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: Doktor Kosmos

Man tappar inte hår av cancer, utan av kemoterapin som man måste undgå för att bromsa ner spridningen. :D

2009-03-17 @ 19:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0