Rubrik

Heej idag vaknade ja först kring 9 av ett sms.. DÖÖ men ja somnade om och vaknade kring 12 nån gång. men ja låg och drog mej till 1. de va himla skönt eftersom ja somna kring 2 inatt.. tror ja typ. Eller nå sånt.. sen kom mamma och Ida hem från Pite och gjorde lunch åt mej, Ida hade röntgat sej för nå men de va inge farligt. Ida har hittat en jätte fin examensklänning. Men den är på "insyning" eller va man sak kalla de ^^


Ida hittade även 12 par olika solglasögon =P men som hon sa "solglasögon är som en Accesoar, och de kan man aldrig få för mycket av" och de stämmer typ!


Ni kanske undrar varför ja skriver om va min stora syster har gjort idag.. men de är därför att jag inte har gjort nå. Men.. så kan de va Puss Puss <33 ooj glömde( speciellt på timmy ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Inga extra pussar till mig?

Men jag tar inte så illa upp. Jag får ju de där extra bra grejjerna. Typ din oskuld.

;) Grr Grr

2009-03-11 @ 17:55:55
URL: http://herrkantarell.blogspot.com
Postat av: Timmy

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHa Tack emma ;)

2009-03-11 @ 20:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0