Osocialaaa!!

Hej ikväll har jag varit me Amanda. Hände en liten incident i början men Amanda fixade de Tack för hjälpen Amanda ;) (lämnar det som hände osagt)


Vi har varit ute och gått i typ 40 minuter heeelt stolt!

Under dom 40 minuterna har Amanda pratat konstant om en viss person. Men jag antar att det är min tur att lyssna nu eftersom Amanda alltid brukar vara den som får lyssna när jag har träffat någon ny. Måste ändå erkänna att jag är lite avundsjuk (har alltid trott att det heter avensjuk.. )på henne.. ja vill åxå känna samma underbara känsla!!


Nu ska jag nog lägga mej eftersom ALLA på msn är så grymt osociala. Så om du har varit inne på msn och dissat mej så känn dåligt samvete nu!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, det är din tur att lyssna nu!

Haha, nej, skämta bara. Men som du snackade efter nyår 07/08 har jag en del att ta igen..



Men förlåt om jag babblat gullunge!

2009-03-18 @ 08:12:13
URL: http://herrkantarell.blogspot.com
Postat av: Linnea

hahha, det har hon. ojojoj, tänk att vara med emma och linnea precis när dom hade träffat han amanda ;)

2009-03-18 @ 16:15:38
Postat av: Amanda

Linnea, jag lider med dig! Beundrar dig för att du tagit dig igenom det utan bestående men. (;

2009-03-18 @ 17:40:04
URL: http://herrkantarell.blogspot.com
Postat av: Timmy

JAG E SOCIAL!

2009-03-18 @ 18:51:13
Postat av: Terese

jaa nån gång måste man ju sluta vara lat ;) hahaha

2009-03-18 @ 20:25:28
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: Jönsson

Det var ju du som var osocial^^

2009-03-19 @ 16:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0