Om Emma är glad spelar ingenting annat någon roll.

Nu är jag (Amanda) här och smygbloggar igen. Emma har ingen aning om det och jag känner mig otroligt förfärligt busig!

Dagen idag började med att jag klev upp före fan. (Halv sex, med andra ord) duschade, åt frukost och vid halv sju var jag påväg till bussen. (Hur många av ni läsare brukar vara ute och gå före sju om mornarna? Just det.)
Sedan var det en timmes bussresa då jag fördrev tiden med att läsa Guy de Maupassants "Mor Sauvage". Förfärligt tragisk. Värd att läsas!
Sedan var det skola till tio över två då jag åkte hem igen. Trött som satan, ibland kan jag inte låta bli att undra varför jag valde IB. Herregud.

Hursomhaver tänkte jag nämna hur gullig EÅ var som tog med mig på hockey. (Ann och Gab får inte förglömmas. TACK<3) Det var en trevlig eftermiddag även om domarnas agerande var minst sagt förhatligt.
Förväntar mig nu att alla taggar där hemma inför matchen Luleå Vs Frölunda som startar 18.30 ikväll. (Speciellt Emma då)

Med guldblondt hår och
långa tår
travar hon fram
på ängen så
grann.
Hennes ögon är blåa
(och aningen besatta)
hennes krav på omvärlden
är småa
och hon får var individ
att skratta.

Hon går under smeknamnet
Sess.
Andra kallar henne
pest.
Men mitt namn på henne
är speciellt på alla
sätt.
Mitt namn på henne
beskriver henne så
väl.
Det återger hennes utseende,
personlighet
och hennes själ.
Självklart är namnet jag valt
på min lilla Semla
inget annat
än namnet
EMMA.

Du är värd all min kärlek, och lite till.
(Du har det där lilla extra)
PUSS <3


/Amanda


Kommentarer
Postat av: Terese

Satan va snygg du är bäjbä ;);)

2009-03-11 @ 18:46:28
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0