Love youuu

Har nyss gjort klart min novell, den vart helt okey men den kunde blivit bättre. Dock har jag så höga krav på mej själv så.. och igår gjorde jag klart mina prao uppgifter. Eftersom jag lämnade inte lite sent så gjorde jag den extra lång (ca 9 sidor) och igår hade jag utv. Samtal, ja tycker att de är jävligt töntigt att föräldrarna måste följa. Ja menar jätte skämmigt att gå me mamma och pappa offentligt på skolan!


Ja hade i alla fall typ VG i alla ämnen och MVG i några men kan höja upp endel om jag vill, ändå hyfsat nöjd ^^

Ja blidde så glad när Jennifer frågade varför ja alltid är så fin i håret. Och ändå ser de jätte hemskt ut!


Asså ja känner mej så himla onyttig men ja ÄLSKAR choklad glass med grädde!! helt sjukt gott. Är grymt sugen nu men var inte om jag vågat. Känner att jag håller på att få ett speed anfall.. ja tror ja klarar av de om jag avstår från glassen... MEN JA ÄR GRYMT SUGEN..

nä ja skiter i de.. Nu ska ja gå och äta glass


Amanda:
Puss<33

Jag:

Men amanda.. är du kär i mej??


Amanda

Nej jag är kär i *****<3


Jag:

jaha =(


Amanda:
Men jag är horny på dig


Jag:

Jaha men de e en annan sak.. okey jag är lite små horny på dej me..


Amanda

Ja, men alla vet ju att du inte vill ha något känslomässigt - bara sex.


Jag:

jooo men ja meee


Amanda:

bloggen, NU!


Jag: MEN JAAA

Nää ja skiter i glassen och drar hem till Amanda istället! Kommer snart älskling.. grrr
 


Kommentarer
Postat av: Terese

usch va speedad du var igår :S ^^

2009-03-27 @ 08:28:38
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

HAHAHA.

Det blev ju inte av igår, men ikväll i biomörkret Emma.. då jävlar! Grr grr

2009-03-27 @ 17:15:16
URL: http://herrkantarell.blogspot.com
Postat av: Gabriella

Ni två... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0