lilla jul + Amanda

Heej ikväll har jag varit på lilla jul/ firat Amanda. Ja veeeet de är för tidigt att fira Amanda eftersom hon inte har fyllt än och julafton var typ för... 3 månader sen kanske?? men men ^^ jag och Amanda har reda bytt julklappar. Men ja fick i alla fall Victoria Beckhams body splash. Så nu har jag hennes hudkräm, parfym, deo och body splash. Tack så jätte mycke Bella <33


Och snart är min lilla Amanda 17.. ja tiden går fort ^^ imorgon ska vi till Lulee och shoppa, ja måste verkligen köpa nya underkläder! Nästan alla som jag har pratat med tycker att det är det värsta att köpa . Men de är ju det som är rooligaste som finns! så de ska nog bli bra^^


Nu ska ja gå och duscha Puss <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag hatar dig litegrann för att du lurade mig så om börsen. :( Men jag ser ändå framemot att shoppa.

Dock finns inget värre än att shoppa underkläder. Men det är klart, du är ju snygg som ett as vare sig du har kläder på dig eller inte. (Haha, vissa har ju koll, grr grr)

2009-03-02 @ 23:17:38
URL: http://herrkantarell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0