Kåbban

Idag har vi varit i kåbbe. De va kuul, varken jag eller Terese orkade ha med oss alla saker för att åka så vi satt och solade istället ^^ mycke mysigare. Men vi gick faan upp för backen 3 gånger.. okey 2. okeey.. vi kanska inte gick hela vägen upp... kanske inte ens halva men ändå. Kommer få grymt mycke träningsvärk!

Sen hade ja på mej mina uggs = jätte halkiga så Terse fick typ dra mej hela vägen. Ja visste att de skulle gå så men skorna passade såååå bra till min outfit ;) haha


kom nyss ut ur duschen så ja ska nog börja torka mej nu ;) Pussellipuss ha de braa


Kommentarer
Postat av: Terese

tur för dej att jag är snäll hahaha ;) glöm inte sakerna nu! hehe



pusspuss

2009-03-30 @ 20:24:31
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: Jönsson

låter kul

2009-03-30 @ 20:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0