=)

Hej idag har jag varit ledig. Och ändå skickar både mamma och Amanda sms kring 9. TACK!

Idag har de varit jätte fint väder. Så jag har invigt mina solglasögon. I alla fall idag har jag varit me Bella. Vi gick på Mim och ja hittar en ny klänning. Sååå söt! Lägger kanske upp en bild sen om ja orkar.


Asså Bella är dummare än mej (om de nu går) som ida, va va de hon sa?? ja de va nå men de va så grymt kul!


Sen for vi hem till mej och åt lunch. Efter de solade vi ett tag och sen började vi plugga på kultur (har prov imorgon och har aldrig öppnat boken) det gick i alla fall åt helvete, vi fick typ ingenting gjort och sen vart Bella tvungen att fara på hockey träning. Så jag har typ suttit tills nu och äntligen fattar ja! Men eftersom jag som sagt är blond och har frätt bort alla hjärnceller(om de nu är dom som gör att man är smart) så kommer ja har glömt bort allt till imorgon =)


Jag har också kommit på att jag har alldeles för många kuddar i min säng! Men jag älskar de! Har faktiskt nyss renbäddat. *stolt*


sen en liten läskig sak *stämnings musik* skojja =P nää men en killa som jag typ har träffat 3 gånger.. eller nå sånt. Ja de är timmy i alla fall. Har vet typ alltid när jag har en "dålig vecka" asså de är jätte läskigt! Antingen är han synsk eller så märker han väl de på mej.. men men nu ska ja knarka Alvedon och sen ska ja se på film Puss Puss ha de bäst!


Kommentarer
Postat av: gäääbbiii

Va? jag sa väll inte sagt något. Det var ju du som började prata om varför det var så varmt i öken... :)

2009-03-18 @ 20:46:04
URL: http://gaaaabbiiiispage.blogg.se/
Postat av: amanda

KLOCKAN TIO ANNARS!

Och då var de fan dags för dig att kliva upp!

2009-03-18 @ 20:53:38
URL: http://herrkantarell.blogspot.com
Postat av: Ann

Man kan ju undra hur han bär sig åt :O jag menar det går ju ALDRIG att märka på dig när du har dålig vecka ;) verkligen inte (A) hahahahaha men du är söt ändå :D <33

2009-03-18 @ 22:54:40
Postat av: Terese

jag gissar på att han är synsk (A) haha



pusspuss

2009-03-19 @ 10:17:59
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Höhö. Jag älskar din ironi, Ann. ;D

2009-03-19 @ 12:14:00
URL: http://herrkantarell.blogspot.com
Postat av: Terese

MEN JAG MEEEE :(:(

2009-03-20 @ 10:22:24
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: Linnea

SV: ja, tänk vad tiden går fort :P

2009-03-20 @ 12:59:30
Postat av: Timmy

haha jag e synsk ;)

2009-03-31 @ 19:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0