Daaaa

Hej idag började jag 20 över 9 för att ha engelska och sen ha lektion igen 20 över 3.... men vi  for hem till Bella och såg boogieman den va faktiskt väldigt dålig!


Idag har jag lärt mej 3 nya låter på piano *Stolt!*

  • Baby can I hold you - Tracy Chapman

  • Zombie - Cranberries (spelar på Musiken så ja "valde" inte den) tycker den e ganska dålig

  • Christina Aguilera - Hurt

Sen har jag och amanda bråkat lite:

Emma säger:

nää nu slutar vi diskutera dehär!! ja blir bara sur på dej


Amanda - säger

Ja och jag blir så sur på dig!


Amanda - säger

Hahahahah

"Jaha, varför blev Emma och Amanda ovänner då?"

"Nää, men dom bråkade när dom försökte få varandra att må bättre över sina kroppstyper"


haha nää men Amanda är otroligt söt, och då blir ja så otroligt sur när hon säger att hon är fet och alla andra strunt saker!! fyyy på dej Amanda..


Håller på att lära Robert att bli lite coolare. De går faktiskt jätte jätte bra! Riktigt stolt över han.


haha nää nu ska ja gå och duscha
Puss Puss <33 (spec. på Amanda )

Kommentarer
Postat av: Jönsson

haha försöker du lära Robert att blir coolare ^^

2009-03-13 @ 02:32:27
Postat av: Terese

"Håller på att lära Robert att bli lite coolare" hahahahaha går det ;);) skojjaaaaah (A)

2009-03-13 @ 09:56:06
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/
Postat av: Jönsson

oo inte snällt teres inte snällt

2009-03-13 @ 14:34:28
Postat av: Amanda

Du är så fruktansvärt rar, det ska du veta!



Sen har jag ett par handbojjor och en skinnjacka här hemma, så jag hoppas du kommer förbi i helgen.

Grrrrr ;)

2009-03-13 @ 17:54:59
URL: http://herrkantarell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0