Baby can I hold you tonight?

innan jag somnade igår börja jag tänka på när Amanda Jenssen sjöng baby can i hold you tonight. Asså så sjukt bra hon gjorde den! Men sånna saker tänker väl alla på innan dom somnar??


Im sorry,
Its all that you can say
Years gone by and still
Words dont come easily
like sorry..like sorry..
Forgive me,
Is all that you can say
Years gone by and still
Words dont come easily
Like forgive me
Forgive me..

But you can say, baby
Baby can I hold you tonight?
Baby, if I told you the right words
at the right time
Youll be mine

I love you
Is all that you can say
Years gone by and still
Words dont come easily
Like I love you, I love you..

But you can say, baby
Baby can I hold you tonight?
Baby, if I told you the right words
at the right time
Youll be mine


Baby can I hold you tonight?
Baby, if I told you the right words
at the right time
Youll be mine

Kommentarer
Postat av: Hon som alltid rättar..

"I" är en versal i Engelskan, alltså STOR BOKSTAV när man talar om "mig".



Haha, gissa från vem. (Ledtråd; födelsedagsbarn!)

2009-03-04 @ 09:02:06
Postat av: Lessen tjej

Och inte ens ett grattis har man fått idag...

2009-03-04 @ 20:21:33
Postat av: Hon som alltid ska rätta..

Ja, nu är jag nöjd! :D

2009-03-06 @ 13:57:52
Postat av: Hon som alltid ska rätta..

Tummen upp!

Fem av fem toasters!

2009-03-06 @ 13:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0