Är de över nu?

Igår var jag, Amanda, Bella och Terese och såg i taket lyser stjärnorna. Den va jätte bra!! alla på bion satt och grät, till och med Bella. Jag har känt henne sen första dagen jag föddes och det här var andra gången jag har sett henne gråta (första gången när vi missade hockeyn)


och ikväll har jag inte gjort så mycke. Anders kom förbi ett tag, så de va trevligt =)

ja orkar verkligen inte skriva nå mer. Pusshadebäst!


Är de över nu??

De verkar då så på dej...

Jag börjar förstå att jag tog dej förgivet!

Jag orkar verkligen inte föröka längre.

Men jag fattar.. Du har hittat en annan.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Men vad nu lilla gumman? :o

Ring om du vill snacka om något!

<3

2009-03-29 @ 10:48:56
URL: http://herrkantarell.blogspot.com
Postat av: Jönsson

nån spec du menar med undre texten?

2009-03-29 @ 11:57:17
Postat av: Linnea

anders? :)

2009-03-29 @ 14:06:18
Postat av: Terese

grät bella??? det missa jag då helt ;) hehe

men va är det? det är bara att du pratar med mej om du känner för det, finns här bäjbä <3



pusspuss

2009-03-30 @ 16:10:25
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0