Amanda får inte läsa!!!

Jahaa så va de månda igen... känns gode drygt efter att haft lov i en vecka.

Asså de känns seriöst som att alla tittar på mej och typ " va fan har du gjort me håret" Åååå ja visste att ja skulle tagit ledigt idag..


Joo ni kanske undrar varför ja heter Amanda får inte läsa?? men de är därför hon har fyllt år och ikväll ska vi fara på hockey.. men hon vet inte de än :)

hahaha Bella (som äääälskar hockey) blidde lite irriterad på mej när ja sa att jag skulle ha på mej min nya svarta kofta och leggings (de är en lång kofta så man kan ha den med bara leggings så dee så) bella sa att det inte va hockey kläder så de blidde inte dom... men ja ska nog ha de imorgon istället :)


hela familjen for på Bio igår, de va Män som hatar kvinnor. Så sjuuuukt bra asså! Men den va typ hemsk!!! huvva.. ja tänker inte avslöja hur den va om nån ska se den ;) de va jätte kul för ja har läst början på flickan som lekte med elden. Och de är ju andra delnen.. men de va efter typ 3 timmar ja fattade de. ;)


Jaha va kan ja mer skriva då?? ja ser att mitt nagellack håller på att fara bort... lite grann... men men så kan de va.

Fick nyss veta att vi har sovmorgon till klockan 1 och jag har varit här sen 8.... ska gå och dö nu!!!


Kommentarer
Postat av: Jönsson

haha tror inte på att du dog ;P

2009-03-09 @ 17:57:25
Postat av: Amanda

Ska jag vara ärlig råkade jag faktist läsa FÖRE jag fått ditt sms. Men det är ingen fara, jag hade ju redan då listat ut vad vi skulle göra. Ni kan aldrig lura mig!

Men iallafall, tack för en skitkul kväll, det var huuur kul som helst och jag gör det gärna igen! :)

(Följ med på lördag vettja)

Älskar dig!

2009-03-10 @ 09:21:46
URL: http://herrkantarell.blogspot.com
Postat av: Terese

men det är klart att du kaaaan :D



pusspuss

2009-03-10 @ 09:33:19
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0