Amanda <33

Idag tänkte jag " Undra om Amanda ville komma och äta Glass me mej", Och just när jag skulle ringa och fråga såå ringer hon och frågar om ja vill äta glass me henne.. HELT SJUKT! Som amanda skrev i hennes blogg www.herrkantarell.blogspot.com


"Vi har nu kommit till en del i vårt förhållande där vi är ungefär som ett gammalt par som varit gifta i en 50 år. Vi kan läsa varandras tankar, gnabbas och gosas (haha) om vart annat samt vet exakt hur den andre mår och kan höra rätt så enkelt om vi ljuger för varandra.

4 år utan uppbrott, är inte det en fantastisk relation? ;)
Puss på dig snygging, utan dig vore jag halv! "


Asså de stämmer exakt!Pussälsk <33


så ja ska snart fara till Amanda och äta glass me grädde och chokladsås! Så sjukt gott.. Nu ska jag kolla över va ja ska ha på mej. Tror nog att jag ska inviga min nya vita tröja (jaaa ja vet ALLT ja köper nu är vitt)
Pusshadebraa <3


Kommentarer
Postat av: amanda

Mahahaha.

Älskar dig också, schnyggo! <3

2009-03-29 @ 17:55:15
URL: http://herrkantarell.blogspot.com
Postat av: Linnea

sv: ingen aning?

2009-03-29 @ 20:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0