Amanda ^^

Haha Amanda är bara för söt ^^


Amanda: Tänk att vara ett djur och bara sätta på vem man ville..


Jag: Men amanda :O


Amanda: Men jag är så jävla less på att hela jävla världen (inklusive *****) vet att jag gillar honom, och att man måste gå igenom allt detta lära känna, tolka blickar, le, vara söt... ÅH


Jag: Men sluta :(


Amanda: en jag tänkte få bulimi/anorexi/övervikt/självmordstankar så jag kanske kan koncentrera mig på annat. :)


Jag: ja kommer förbi med glass :)


Amanda: NEJ! Som anorektiker kan jag inte äta glass... AA! Som bulimiker kan jag ju de om ja spyr efteråt =D


Jag: HAHAH SMAART


Amanda: Men du, snyggo, jag ska dra nu. Ska gå och lägga mig, har varit helt grinig och trött idag! PUSSHEJS. Kom förbi med vaniljglass, grädde, nougatsås och chokladströssel nåndag.


Kommentarer
Postat av: G

Men Amanda då ...

Puss på er

2009-03-31 @ 22:45:08
URL: http://gaaaabbiiiispage.blogg.se/
Postat av: Terese

haha ;> jooo men jag har inte nött den, jag nötte do you wanna fuck istället hahaha (A)

2009-04-01 @ 11:08:47
URL: http://annikateresecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0