uppdatering..

De var jätte kul i fredas!

Nån kille- du där, blont hår och randig kjol..

Jag hade på mej en svart rutig klänning =P killar..

Men det gulligaste var nog när jag och Amanda fick mjukisdjur av 3 killar (i en svanbåt) hahahhaaha så lejda!


Sen kring typ 3-4 kom vi hem.. dan därpå (igår) skulle jag fara till stugan där mamma och pappa var. Men jag for först till Ida för att se hur hon mådde. när jag kom dit låg hon och Anders (hennes granne) och såg på film. Lägenheten var jätte äcklig eftersom hon hade fest i den dan före. Men kring 1 var vi i allt fall framme i stuga. De kan ju inte vara så bra att Ida körde men.. de gick i alla fall bra!


Vi har en uppblåsbar tjock dubbel madrass (fattar ni asså typ en sån som man kan sova på) i alla fall vi hedde ut den på sjön och solade, sen vaknade jag av att Ida väckte mej och sa att vi var mitt ute på vattnet och vem tror ni fick simma i land den ?


Och idag har jag varit och bokat en klipp och färgtid hos en annan frisör (hoppas det håller den här gången!) färgen håller typ bara en vecka =S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0