torsda?

Idag hade jag som vanligt bara en lektion. Skönt att den började kvart över 3! Amanda kom hem till mej typ en timma innan, sen for vi på ok och köpte slush (Amanda köpte en glass) sen följde amanda me på musiken. Hon var så duktig ;) haha. Sen for jag och hälsade på Bella ett tag och snackade lite skit hehe.


Gaaah ja är så sur på mej själv! Jag tror alltid det bästa om alla.. jag och Timmy diskuterade om att alla killar bara tänker på en sak:


Timmy: Alla försöker supa ner er å ta hem er. Ja har börjat fatta de


Jag: Så kan du ju inte säga.. Förra gången gick det ju bra.. ingen försökte ju ens


Timmy: många "vill" de


Jag: Nää.. Men som *****. Han frågade inte om ja ville följa me han hem eller nå :P så du kan inte säga alla..


Timmy: men loool de sa han ju till mig.


Jag: ?


Timmy: den blonda ska med mig ikväll jag bara " neee de ska hon inte"


Jag: men ååååå :( okey.. alla killar tänker bara på en sak :I


okey jag har fattat att alla killar bara tänker på en sak.. Men det värsta är att han inte ens kunde säga mitt namn utan sa " den blonda".. Usch!!!!! nu skulle jag ju aldrig följa me han eftersom jag inte ens kände han men ändå..

Jag HATAR att jag ska va så blåögd.


Som Amanda sa :ska vi spruta apelsinskal på han?
svar: JAAA DE SKA VI!!!!

Du har ingen aning om hur ont de kommer göra..


Kommentarer
Postat av: amanda

Snackade ni skit om mig eller? :(

2009-06-06 @ 16:38:36
URL: http://herrkantarell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0