Tisdag

Jag känner verkligen att mitt och Amandas förhållande håller på att bli seriööst här.. menar ja fick en extra nyckel till hennes hus igår. Det kallar jag tillit för jag tappar typ bort saker heela tiden.Vi bytte till kodlås här hemma efter att jag hade tappat bort ca 5 nycklar. Nu var det ju ifs 6 år sen. Men i alla fall ^^


Okey jag kanske inte fick nyckeln.. jag kanske tog den.. men det var inte meningen jag skulle bara skojas lite med henne (jag trodde att det var henne cykelnyckel) och sen glömde jag lixom säga att jag lånade den lite.. men... de gör inget ;) haha


kom nyss hem från mormor och morfar. Var där och åt glass och sen vill jag bara påpeka att jag håller på att bli as förkyld = jätte synd om mej :(


Btw va ska alla göra på midsommar? Jag har huset själv så alla som vill komma förbi är välkomna ^^

Amanda.. om du vill ha tillbak din nyckel så får du komma och hämta den!


Kommentarer
Postat av: Gabriella

haha, klassiker av duu :)

2009-06-16 @ 19:34:19
URL: http://gaaaabbiiiispage.blogg.se/
Postat av: Linnea

JAG vill göra ngt på midsommar ;D om jag får vara med dig?.. du får skylla dig själv om du skriver det här (Y)

2009-06-16 @ 20:22:31
Postat av: Amanda

HAHAHA!

Midsommar kommer jag till dig med B&J och chillar eftersom jag är pms-bitch ;)

Nej men, jag vet inte. Jag räknar då med att få en plats i din dubbelsäng!

2009-06-16 @ 23:44:27
URL: http://herrkantarell.blogspot.com
Postat av: amanda

Eller nej, kan vi inte göra tårtan (duvet, THE CAKE) fast med jordgubbar på istället för daim. Jaaa! :D :D :D Då får jag lära mig också ;)

2009-06-17 @ 19:31:00
URL: http://herrkantarell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0