Sönda

I fredas var jag och provade olika sminkningar på Therese. Sen kom Timmy så vi pratade alla tre i typ två timmar.. Och igår fick morfar komma hem (bara över helgen). Jag och Ida ville fara och hämta han. Dels eftersom jag inte har träffat han efter att han åkte in och Timmy fick mej att inse att jag borde hälsa på han, nu är det ju verkligen inte så att jag inte har hälsat på han för att jag inte har orkat eller nå sånt. Utan för att jag hatar att se folk som är sjuka. Ja vet att det säkert låter egoistiskt men jag vill verkligen komma ihår morfar som han "var". Trotts detta for jag och Ida som sagt in till Pite för att hämta han. Först kände han inte igen mej men efter ett tag fattade han att det var jag.


Senare på kvällen kom Amanda hit och myste me mej. Vi åt ben & jerrys och pratade mest. sen såg vi nån film med mamma och pappa, vi orkade bara se halva innan vi gick och la oss. Jag kunde dock inte somna efter som Amanda tog upp 80 % av sängen (även om jag har en dubbelsäng) och snarkade som aas! Och ändå är det hon som klagar på mej.. jaadu ;)


Ida var heelt snäll igår. Hon la in massa klänningar på mitt rum som hon trodde jag skulle passa i på examen. Så nu ska jag välja mellan 30 stycken. Har valt ut 5 så nu ska jag bara bestämma mej.. tror jag har hittat den jag ska ha ;) aaja ni kanske får se den senare.


nu ska jag gå och duscha! pösselipöss


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vars har du varit ikväll?!

Jag har ringt dit järnet ju, både på mobilen och hem. Skulle sola ju. Remember? ;)

Nåja. Och du ljuger ljuger ljuger, unga dam. Alla vet att det är du som ligger och spretar med armar och ben då du sover. Sen att jag snarkar är en annan sak, eftersom jag var så jääävla trött.

Men det ver nice! :D

2009-06-07 @ 23:36:33
URL: http://herrkantarell.blogspot.com
Postat av: Amanda

Men vad konstigt! Jag ringde dig både på mobil och hem, flera gånger. Blev nästan orolig tillslut att något hänt din morfar, typ.

Men vi får ta igen det nån annan kväll! ;D <3

2009-06-08 @ 17:21:54
URL: http://herrkantarell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0