o.O

Igår var det en helt sjukt rolig kväll! Vi fikade sjukt mycke, såg film, hoppade stutsmatta och senare på kvällen spelade vi även in en film.. hahaha den är så sjukt lejd! Det kommer bilder lite senare.. tror ja =P sen kring 4 låg alla på golvet och höll på att somna så då gick vi och la oss. Sen på morgonen var bella borta. Men det visade sej att hon hade farit till deras suga.


Idag har jag varit med Amanda. Jag lockade hennes hår (även om det redan är lockigt) och sen for vi och solade eftersom båda håller på att bli sjukt bleka!


Pappa har hittat en jätte intressant utbildning som jag är ganska säker på att jag ska gå efter jag har gått ut gymnasiet. De är en frisör utbildning på ett år och efter det är man färdigutbildad frisör!

För jag vet att jag inte vill jobba med barn när jag blir stor (ångrade lite att ja började BF)


http://www.nfi.cc/Nordiska_Frisorinstitutet_,_NFI_,_Frisorskola_,_frisorutbildning/Startsida.html


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det var mysmysmys!

Och du måste lägga till att jag håller på att bli SJUKT SJUKT blek, och du bara SJUKT.

För du är faktiskt brunare än mig. Sen behöver vi ju inte jämföra oss med Gab som faktiskt ser ut som en thailändare. ;D

2009-06-22 @ 13:05:57
URL: http://herrkantarell.blogspot.com
Postat av: Gabriella

haha, jättekul Amanda, jag ser inte ut som en thailändare...



Jag trodde att du skulle byta skola nu.. det var därför jag inte trodde det eftersom att du brukar luras hela tiden:)

Men det är ju jättekul! bra för duu att du har kommit på vad du ska göra:):)



Ses på 10 minuter<3

2009-06-22 @ 17:50:29
URL: http://gaaaabbiiiispage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0